Bilder som beskriver min gångna vecka

Har visst glömt bort bloggen....

Sedan sist har jag gjort en massa göttigt:
• varit på spontantrip till Åmål



• badat i Vänern 



• spelat brännboll
• fått träningsvärk efter att ha spelat brännboll
• ätit en enorm banana split snabbare än Elin åt en liten mjukglasstrut (min innehöll 3 kulor, 3 toppar med mjukglass, chokladsås, bananer och ett kex...) Mådde inte ens illa efteråt. ✌️
(gammal bild men kände inte riktigt för att ta en tjockisbild i skrivande stund runt matbordet på jobbet)
• handlat hängsleshorts på barnavdelningen


• tillagat fyrkantig fisk som blev fyrkantig på nytt 

Det är nog ungefär det som hänt. 

Så nu behöver ni inte vara ovetandes längre. Skönt för er! Varsågod! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Stort tack!

2014-06-04 @ 12:51:21
Postat av: mamma

Skönt att få veta allt. Annars hade jag blivit ängslig! ; )

2014-06-04 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0