Denna morgon

Påbörjade denna fredag med ett feting-paper cut.... Hade stor lust att skrika rakt ut, men observerade eventuell rasrisk på lagret, truckkrockar pga plötslig skrämsel samt att det är en smula ohyfsat att skrika rakt ut... Och därför höll jag något så när band på mig själv, led istället i tystnad och plåstrade om mig själv. 


Blev snart på bättre humör när frukosttimmen var slagen. Jag har nämligen V Ä R L D E N S  GODASTE müsli här på jobbet. Ingredienser: havregryn, russin och sånt nödvändigt tjaffs, rispuffar, ananas, papaya och kokosflingor. MMMMMMUMS!


Så summan av kardemumman av denna morgon väger ändå över på den positiva sidan. 



Trevlig helg på er, kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0