Direktblogg från bilen

Hallå där!

Här kommer en nagelbitande  liveuppdatering från samåkningsbilen. 

Är snart i laxå. Vi är i bra tid idag med. 

Hade hunnit med en bulle på OK. Svängde dock förbi nu...

Hade jag kört hade jag minsann stannat!

Såg en in-och-utvänd igelkott nyss... Ganska sorgligt!

Hasse stod och väntade på mig i bilen vid Järntorget idag med. Hoppas han är medveten om att hans klocka i bilen går 4 minuter före så han inte tror att jag är sen varenda dag... 

Det luktar mögel från skogen här vid Nyhammarn.

Joel har inte hunnit gå ut till vägen. Kanske är det medvetet pga regnet...? Smart grabb

Idag har inte så mycket fotboll snackats än. Puh! Skönt! Jag känner mig som en riktig outsider när de sätter igång. 

Idag jobbar vi halvdag om arbetet tillåter. Det blir niiiice! Vem vill inte komma hem tidigare en regnruskig dag som denna?

Nu ska jag dra till en diskret pose och hoppas att killarna i bilen inte ser.

Såhär rofylld kan man vara när man slipper köra själv:


Fick med en äkta gäsp på bild!!!


Nu drogs Eddie Meduza igång som på beställning när vi närmar oss Finnerödja... Nu är det livat och glatt här. Vet dock inte om de är ärligt roade eller sarkastiskt... hoppas och tror på det sistnämnda. 

Strax framme nu. Jag nästan känner kaffedoften redan!! 

Är skithungrig. Har bara käkat en glass och en bulle sedan igår kl 12. Gårdagens matlåda var nämligen så groteskt stor att jag knappt hann äta upp den på 40 min. Hade fortfarande smak av köttfärssås i käften vid 16.30 när jag kom hem. 

Längtar till frukosten kl 9. Det känns vääldigt långt borta just nu. 

Nu åker vi nedför Finnerödjabacken. Lock för öronen kom som på beställning! *låtsasgäspar för att få bort det*  *tryckutjämnar när det inte hjälper*

Nu är sista rakan nådd. Måste förbereda mig för avstigning. Vi kommer komma i god tid före idag igen. Då hinner man med två stycken kaffe innan frukost. LYX!!


Adjö med er. 
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en bra dag du med! Och trevlig midsommar!

2014-06-19 @ 11:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0