"Epic weekend"

I helgen var det dags för summerburst i Stockholm. Det var heeelt gaaaalet bra! 
Det var tre genomlyckliga flickor som satte sig på tåget i fredags och som sedan dansade runt konstant fram till söndagen. 
 
Som vanligt glömmer jag ta kort när jag är mitt uppe i något roligt.... Men en liten skara kan jag iallafall skrapa ihop från min kamerarulle och från Mikaelas och Sandras instagram. 
 
Jag önskar er, mycket nöje (citat Mary, Röfors skola):
 
Lycklig tjej som hittade en Lena-cola. 
 

Den ständigt återkommande men inte fullt så smickrande skrik-posen
 
 
Träffade askersundare/åmmebergare eller vad det är...
 
Spontandans med främlingar
 

Tuff brud i hängslebrallor. Jag var helt klart ensam om den klädseln på Östermalm....
 

Dag två bytte jag därför klädsel och utsåg mig själv till Heinekensponsrad.
 

Livlig dans urartade och förvanlandes till moshpits! KUL!!
 
Mikaela kom över en ljusslinga som hon pimpade solbrillorna med 
 

Vi träffade en up and coming DJ. Håll öronen öppna för "Lingheim Approved"!!!
 




Obligatorisk toapose
 
 
Avslutar detta inlägg med ett ärligt snott kollage gjort av Mikaela. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0