I've lost my name

I vimlet på summerburst förrförra helgen hände något som inte fick hända. 
 
På något oförklarligt sätt försvann mitt älskade Lena-halsband. 
Det har ju symboliserat mig (no shit) och varit så behjälpligt vid möten med nya människor (ingen glömmer vad jag heter - score!)
 
Jag kände mig därför väldigt tom, rädd och exposed när det försvann. 
 
 
.... Tills jag kom på att jag bara kunde köpa ett nytt. 
 
Sagt och gjort. Morgonen efter försvinnandet gick jag in på samma sida som jag tidigare beställt halsbandet från och klickade hem ett nytt. 
 
Sedan började den långa väntan.
 
Men igår låg det äntligen, till min stora glädje, ett litet paket i brevlådan. 
Jag slet upp förpackningen och möttes av..... en B-version av mitt namnhalsband.  Det ser inte alls lika fint ut som mitt förra och dessutom är det en extra liten krusidull efter A:et som ser helskumt ut. 
 
 
Jag är faktiskt uppriktigt ledsen. 
 
Får nog stå ut ett tag och sedan leta vidare på någon annan beställningssida. 
 
 
 
Beskåda dessa före- och efterbilder:
 
FÖRE
 
EFTER
 
Observera förövrigt att jag har ulltröja på mig idag, 24 juni. Det är SVINkallt på kontoret och jag fryser även iklädd denna. Livet är hårt ibland! 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker "eftervarianten" är helt ok!

2014-06-26 @ 13:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0