Jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan

Denna helg har inneburit fullt ös från i torsdags eftermiddags. Som om inte torsdagen och fredagens bravader var nog for jag i lördags till Göteborg. 
Där var det ett mycket kärt återseende av Milla som jag inte träffat sedan min födelsedag (!!!). Dessutom skulle vi ju till Ullevi en sväng och kolla på när Håkan Hellström uppträdde där. Och det var ju såklart M A G I S K T ! 
Tre timmar kändes som 20 minuter och jag ville aldrig att det skulle ta slut. 
Detta kommer jag leva på länge. Förmodligen även minnas när jag är gammal och grå. 69 348 pers plus lilla jag stod där och sjöng och dansade för glatta livet. Mäktigt, minst sagt. 

Tog i stort sett inte en enda bild dessvärre...




Såg min all time favvo, Jens Hult där!!


Och sådan här kaos var det på tåget hem. Är fortfarande skärrad. Satt med min tunga, otympliga ryggsäck i knät, kramandes om den precis hela resan. Somnade med huvudet vilandes mot den en stund men vaknade snart av att ungen på bilden ovan drog mig i hästsvansen och fontännös på mig... Men hen var så söt så jag kunde inte ens känna en uns av frustration. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0