Nostalgiskt men skamset "knep"!

Inte så överraskande så laddade en family guy-nörd som jag ned family guy-spelet samma dag som det släpptes på app store.

Själva spelet i sig är inte mycket för världen, men notiserna däremot - de slår allting!

Igenkänningsfaktorn i denna är ju skamset stor...


 
Minns så mycket när jag hade min 5210 och därefter 3310 och i större sammanhang vid noga utvalda tillfällen diskret  "smög" mig in i inställningarna och gick in i sms-signal-menyn för att sms-signalen skulle ljuda och jag skulle framstå som populär inför folksamlingen...

Åh, det var tider det!
Nu såhär i 24-årsålder har jag äntligen bilvit tillfreds med min impopularitet och värnar istället om mina SMS-fingrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0