Dagen D är kommen!!!!!!

 
 
Jag skall nu alldeles strax se det ABSOLUT sista How I met your mother-avsnittet.
Det känns otroligt vemodigt.
Kommer bergis tjuta som ett litet barn.
Kommer bergis även känna mig helt tom inombords när eftertexterna sedan rullar...
Jag har ju en tendens att göra det när någonting kärt tas ifrån mig (är ju i och för sig inte alls ett underligt beteende ser jag nu när det står framför mig i skriven form?)
 
Hur som helst.
Jag ska INTE återkomma med mer info om hur det var.
Aldrig någonsin att jag skulle vara så elak och spoila världens (?) bästa serie.
 
Ville bara göra er varse om detta. För om ca 21 minuter kommer jag inte längre vara densamma som jag är nu.

Kommentarer
Postat av: alma

ehm.. inte för att förstöra din dag nu Lena, men det ska komma 24 avsnitt den här serien. Avsnitt 22 är därför inte det sista...
http://www.imdb.com/title/tt0460649/episodes?season=9&ref_=tt_eps_sn_9

Svar: Hahaha oj okej. Tack för infon ;)
Lena

2014-03-25 @ 14:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0