Gissningslek: Senaste veckornas pastor







Låt oss leka gissningsleken!

Jag kan presentera de olika rätterna  (utan inbördes ordning).
• gorgonzola- och skinkpasta
• spagetti och köttfärssås
• gorgonzola- och oxfilépasta

Jag kan presentera de olika prisklasserna:
• ca 15 kr
• 98 kr
• 139 kr

Jag kan presentera de olika ursprungen;
• la Maison de Lena 
• Mingla
• Pluto 


Gissa vilken som var dyrast!
Gissa vilken som var godast!
Gissa vilken jag själv tillagat!
Gissa vilket ursprung den godaste kom ifrån! 

Para ihop rätt alternativ och vinn en obeskrivligt häftig sak


Kommentarer
Postat av: Mikaela

1. Spaghetti & köttfärssås, för 15 kr a la maison de Lena!
2. Gorgonzola- och skinpasta, 98 kr, pluuuuto
3. Gorgonzola- och oxfilépasta, 139 kr på mingla!

Jag gissar på att din egentillagade pastarätt var godast, då det inte finns en chans att det skulle smita ner någon liten lök-bit eller dylikt!

Puss påre och hoppas att jag gissat jävligt rätt!
Kul kvälls-quiz 😅

Svar: Uuuuuh, full pott!! 😃
Dock felgissat på godaste rätten tyvärr... Men det var en väldigt bra motivering där med löken. Hade ju lätt kunnat stämma 😉
Pussspåre!
Lena

2014-03-06 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0