Heeelt leeeedig

Tog tillvara på denna dag första lediga dag till fullo. 

Det började med en spontan frukost på Vasa med Annica och Joel 

Därefter gick vi på stan och jag inhandlade nya walking-pjucks som jag sedan var tvungen att gå ut att prova, trots att jag hade känningar av träningsvärk sedan igår plus att jag hade monsterskavsår.

Blev så förtjust i skorna att jag stannade  vid ett flertal gånger för att sätta mig ner och posera med fötterna mot olika bänkar och underlag (det berodde inte alls på att jag var slut i benen...).







Pausade dock gps:en när jag stannade och passade därför på att sitta och njuta av solen lite - just för att det är sådant man kan göra när man är ledig!
Så sammanlagt var jag nog ute i två timmar varav aktiv promenix pågick i 1,5h och var nästan en mil lång.
Det var niiiice, men är helt sjukt stel nu. Kan knappt resa mig från sittande ställning... Eheeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0