I'm too old for this shit....

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag ej uppdaterat bloggen lika flitigt som vanligt på sistone.
Orsaken är att jag fyllt år. Jag är nu hela 24 bast och kan därmed inte längre hålla på med sådana fånigheter som att blogga.
 
Så det är med ett relativt tungt (men framför allt gammalt) hjärta jag härmed säger adjö.
 
Tack för alla dessa år, min kära kompanjon till blogg!
Det har varit ett sant nöje att ha dig vid min sida som en pålitlig och ständigt närvarande vapendragare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SKOJADE BARAAAA!!!!
 
Så lätt blir ni inte av med mig. Jag kommer förmodligen blogga tills jag blir panschis (= pensionär. har alltid funderat över hur man ska stava till slanget!?).
Men det är ju faktiskt sant som jag säger. Jag har fyllt år och därmed haft fullt upp med att få besök, besvara gratulationer, bli uppvaktad, öppna paket och äta middag i goda vänners lag. 
 
Dessutom har jag under denna bloggtorka lyckats.......... *trumvirvel*.............................. SKAFFAT MIG ETT JOBB!!!!!!!!!!!! Helt sinnessjukt och ofattbart. Men det är sant! Nästnästa måndag sätter jag igång, så det är snabba puckar! Ska bli otroligt roligt och spännande.
 
Och som om inte det vore nog skulle man också kunna tro att min frånvaro beror på att jag ligger, uttorkad i något hörn i min lägenhet. (Varför i hela fridens namn skulle hon göra det, kanske ni nu frågar er?!). Jo det är nämligen en rådande bajsepedemi i Örebro för närvarande. Bajsvatten har läckt ut i Svampen och inget vatten kan drickas utan att först kokas. Det är KAAAAAOOOOSS med andra ord. Aldrig tidigare har jag varit så akut sugen och törstig på vatten som nu... Men vill ju alltid ha det man inte kan få, som de säger...
Hur som haver. Passande nog har en alldeles underbar video (en i raden av alldeles briljanta parodierna av filmen Undergången) publicerats på youtube angående denna krissitution. 
 
Titta och låt dig roas:
 



På återseende, kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0