.... Jag förblir oförändrad en vecka till...

OOPS!
 
Alma, mina kära kusin, var så rar att hon upplyste mig om att det inte alls var det sista avsnittet som kommit ut idag utan att det kommer två till...
 
Det var faktiskt en riktig tur att jag fick reda på det innan jag tryckte på play, för TÄNK er vilken besvikelse det hade varit för mig och vilken inre kris jag hade genomgått om Ted i det jag trodde var det sista avsnittet faktiskt inte träffade "the mother"!!!
 
Istället kommer de två ABSOLUUUT sista avsnitten i två delar, NÄSTA måndag (tisdag i Sverige!) vilket innebär att jag tålmodigt får lov att vänta en vecka till. Det kommer bli ett ypperligt sätt att dessutom fira att MIN FÖRSTA ARBETSDAG då är avklarad!!
 
TÄNK ER vad jag längtar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0