OOPS...

Gick iväg och hämtade ett par bullar som jag tänkte avnjuta under tiden jag pluggade (tenta stundas om två veckor så förmodligen är det det enda jag kommer beklaga mig över från och med nu. Om ni ej är intresserade av mitt välmående och inte bryr er om hur jag mår behöver behöver ni med andra ord inte kika in hit igen förrän om 2 veckor från nu...) (tänk vad sorgligt om min statistik skulle gå ner till 0 i två veckor efter detta?!? *forever alone*)

Hur som helst. Dessa bullar försvann så fort att jag inte ens hann ta kort på dem, fastän tanken jag hade när jag gick och hämtade bullarna var att jag skulle blogga om slutresultatet...

Bjuder därmed istället på en bild på uppätna bullar och drar mig sen tillbaka i soffan för att sov... Eller jag menar tentaplugga!



Kan även bjuda på en rolig ordvits-bild jag såg förut och garvade läppen av mig åt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0