The end of a life

Ni kanske minns mitt stenålderskylslåp med ett enormt isberg i sig som sett till att all min mat blivit dålig de senaste året...?

Exempelvis denna gurka...

Här kan ni beskåda detta omtalade isberg. Dock tog jag nog denna bild i ett annat syfte...



Detta isberg är numer hur som helst påväg att försvinna!!!!



...för att kylskåpet har gått sönder och att den stora klumpen sakta men säkert håller på att tina upp.... 
Kanske inte så bra. 

Läskigast är dock att kylskåpet nu avger en FÖRFÄRLIG stank som nu har spridit sig i hela min lägenhet. Det luktar typ gasol, fast lite skarpare!
GOTT!

Är rädd att vi kommer bli ihjälgasade här uppe i mitt torn. Det hade varit ett lite nedrigt och ganska töntigt sätt att dö på...

Vi får väl se hur detta slutar, helt enkelt! Jag är dock glad att jag är förkyld så att jag inte känner stanken FULLT så mycket som Jocke gör. Heheee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0