Världens dyraste gratisklocka

Fick en roséguldfärgad klocka som en gratispremie i någon tidning för något år sedan (skräll!).
Den gick dock sönder när jag packade upp den ur sin förpackning (skräll....) varför jag sedan glömde bort denna klocka. Häromdagen köpte jag ett armband av roséguld (för 17 spänn!!!) och kom åter att tänka på min gamla, trasiga klocka och tänkte att dessa två skulle vara snygga tillsammans. 

Jag letade därför igår reda på den och begav mig ut på stan för att leta reda på en urmakare som kunde laga klockan åt mig. Sagt och gjort och när damen nekat färdig där bakom disken en ganska så lång stund kräver hon mig på 200 kronor!!!!

Ove Sundberg i mig tittade då fram och fick mig nästan att smälla av där och då. Jag lyckades dock behålla ett något så när samlat yttre och betalade snällt.

Liiite surt känns det dock för jag tycker inte ens att uttavlan på denna klocka är snygg.... 

Men men. Gjort är gjort. Nu får jag tvinga på mig denna klocka några gånger för att göra användandet värt pengarna. 





Trevlig helg på er, raringar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0