VARNING, KÄNSLIGA SJÄLAR

Jag varnar härmed känsliga läsare, PÅ RIKTIGT!


Råkade fasta i det vidrigaste programmet någonsin - "våra pinsamma kroppar".

En man har tagit medicin för någon sjukdom och fick som bieffekt att magen växte något kopiöst och han gick upp 75kg på kort tid. 

Såhär ser han nu ut:


Detta fick mig att må extremt illa dels även pga att jag är väldigt hungrig...
Slutade därför kolla på programmet men gjorde det ödesdigra misstaget att behålla tvn på. 
Råkade kolla dit och fick då bevittna icke-retuscherade närbilder från operationen. 

..............


Kommer aldrig kunna sova igen. 
Och framför allt aldrig kunna äta calzone igen...



Så. Godnatt till er lyckliga människor som lyckats undgå att etsa fast dessa bilder på näthinnan. Själv ska jag väl ligga här och kämpa emot mitt illamående och stirra upp i taket tills jag dör av utmattning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0