GE MIG SEMESTER!!!

Det är inte det att jag inte trivs på OBH (för det gör jag verkligen!!) men  just nu skulle jag göra i stort sett VAD SOM HELST för att få semester nästa vecka och en vecka framåt.

 
 
 
Råkade nämligen ramla in på en resesida och hittade MASSVIS med resor till Kreta, Bulgarien, Kroatien som i princip är gratis. 1349:- för en vecka på Kreta. Och det är långt ifrån det billigaste...
 
Man har ju inte ens råd att stanna HEMMA när det finns sådana där bra erbjudanden!
 
Kolla bara här. Jag svimmar snart. Är i chock. Jag v i i i i i l l l .
 
 

Kommentarer
Postat av: Dallie

jag kollar ALLTID på destination för de har så grymma priser!!!! älskar dom samtidigt som jag hatar för an inte kan komma iväääg :((((

Svar: Det är vidrigt att plåga sig så egentligen!! :(
Lena

2014-05-23 @ 09:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0