Konsten att se skillnad på en jordhög och en hare

Det är inte den lättaste av uppgift, ska jag säga dig. 
Jag tänker nu pröva er, så får vi se om ni har lika pigga morgonögon som jag har. 

Nå...?

Kanske tänker ni likt mig att: - "Vilka klantiga vaktmästare Örebro kommun har skaffat sig. Spiller jord utanför rabatten, sådär!!"
Eller vänta lite nu...
Hmm... 
Detta känns inte rätt. 
Är det inte...? 
Nej det kan det väl inte vara?! 
*smyger några steg närmre* 
Jo-o, dra på trissor!!!
Det är ju i själva verket två små, sovande harar!!

Vilka latmaskar... Ligger och sover till efter sex, då de väcks och skräms upp av en bil följt av en nyfiken hund/husse.

Tätt därefter kom även pappan/någon annan morgonpigg familjemedlem och drog igång de andra två och tvingade dem att hetsspringa runt gräsmattan, 10-15 varv. Vilken sadist-hare!! 



Det var allt jag hade att avvara idag.  

Hare bra 

Hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0