Luktexperten, till eder tjänst!!

Ni som känner mig vet att jag är dåligt känslig för lukter och smaker och exempelvis kan lukta mig till paprika på flera meters avstånd. 
Detta blev jag även varse idag. 

På vägen hem från jobbet, i nivå med rondellen i Laxå utbrast jag högt och ljudligt plötsligt: "eeeeeew vad det stinker fiiisk!!!!!" för att sedan tvingas hålla för näsan när jag körde. 

När vi åkt en bot glömde jag dock bort det och återgick till 10 i 2-fattningen på ratten (.... Eller inte. Jag är ju en cool och körskoletrotsande bilförare!).

Nu i afton träffade jag mamma och pappa ute på stan en snabbis och pappa frågade om jag skulle käka fisk ikväll. "Nej?" sa jag frågade varpå han berättade:

En lastbil full med strömming välte i Laxå-rondellen imorse!!!

Ha! Där ser ni. Jag inbillar mig inte bara utan min näsa HAR superpowers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0