Saker jag ogillar just nu:

• att det var jättefint väder hela dagen men slutade vara fint när jag kom hem. 
• att denna försämring av vädret gjorde att jag inte längre kan gå ut på långpromme. 
• att föregående punkt enbart är en bortförklaring för att jag ska slippa gå ut på långpromme. 
• att jag är lat.
• att jag kommer bli fet pga föregående punkt och min otroligt imponernade förnekelseförmåga.
• att SD är på extrem framfart och att andra rasistiska partier tar massvis med mandat i EU-parlamentet. Kyrkklockor borde ringa för fara varje dag från och med idag. 
• att mina grannar nått nya höjder när det gäller cykelfrustration (dock inte med min cykel, som tur är!).

• att jag har en massa ovikt tvätt i hallen som pockar på min uppmärksamhet. 
• att dammråttorna dessutom helt tagit över de golvytor som inte fylls av påsar eller väskor.
• att jag även är för lat för att ta itu med detta. 
• att jag alltid får platt hår så fort jag lämnar mitt hem.

• att jag i helgen, efter flera veckors längtande, köpte en Cromecast som sedan inte visade sig fungera för min iPhone. 
• att jag saknar Jocke och att han kommer jobba dag och natt hela denna vecka. 





Hm, det var nog allt. 

Nu ska jag slumra till på soffan framför HIMYM och förhoppningsvis vakna upp med energi nog att ta tag i åtminstone några av ovanstående störningsmoment. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0