Västhypotesen prövad

Jag lyfte fram hypotesen om att Röförsare alltid bär väst för min familj (som jag helt sonika hamnade hos igårkväll efter att under min löprunda fått ett lovande sms om mat från mamma...)

Nåväl. Vi förstod inte alls var den idén kom från. Den är som helt tagen ur luften. Familjen Henningson tillsammans (mamma, pappa, Elin och jag) äger nämligen inte mer än 18 västar sammanlagt......






Eller okej då... Det kanske ligger någonting i det påståendet så jag är nog inte beredd att förkasta hypotesen helt.


____________________________________
Pappa och Elin kom förresten med förslag på vad mitt föregående blogginlägg om Röforsvästen borde ha hetat. Är lite bitter att jag inte kom på det själv:
• väst är bäst
• vad är bäst: Pest eller väst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0