Att ta makten över sin livssituation

Jag har inte känt mig hel sedan en tid tillbaka. 
Någonting har gnagt inom mig och jag har inte funnit ro. 
Jag har känt att något måste göras åt saken, även om det kanske innebär en förändring. 
Men trots allt, intalade jag mig, lever jag ju bara en gång. 
Och ska jag då gå och vara missnöjd med tillvaron, när jag i själva verket har en egen, fri vilja?
NEJ! Mer än så vill jag ha ut av den korta stunden på denna jord. 
Därför tog jag idag makten över mitt eget liv och min livssituation, och jag känner mig redan lättare och jag kan le igen. Och leendet når nu mina ögon!


Det enda som kunde avhjälpa mitt missnöje var att erkänna mitt misstag, åberopa min ångerrätt och returnera min en vecka gamla Sony experia z3 compact. 




Åååååh vilken befrielse! Jag bloggar återigen från min älskade iphone och det blir inga fula autocorrect, lägenhetsbyteappen och jag har återförenas, jag är medveten om hur kort batteritiden är - och det är jag tillfreds med! Och bäst av allt: jag kan skicka huur många söta (äkta!!) emojis som helst! 


Life's good again 


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, iphones är allvarliga saker och inget att skämta om, eller... ; )
Kram på dig!

2014-11-25 @ 18:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0