jag saknar redan Lenas baby (ska min iphone)

Jag är nära tårar. Jag skäms över att säga att jag är så bunden vid materiella ting, men jag fick min Sony experia z3 campat idag och jag hatar den. Mestadels för att den inte har original-emojiis.....
Kolla bara på apan!!!  Den ser ut som en skithög och man ser ju inte ens att den håller för ögonen!!!


Men även för att bajs-google playbutiken inte har lägenhetsbyte-appen!! Jag BOR ju i den appen och jag lever genom mins emojis.

Är därmed gravt tvivlande, på riktigt. Jag kommer nog vara tvungen att reklamera detta köp.


Det enda bra med denna är.att den föreslog en bild på en bajskorv när jag skrev "bajs" där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0