Komsi Komsi, John Blund!

Jag ska upp 4.40 imorgon, på en lördag(!!!)

Smaka på den ni. 

Och det är inte alls något så spännande som en utlands- eller Ullaredsresa som stundar, utan det är jobbet som kallar. 

Men jag ska ju såklart inte klaga. Jag anmälde mig själv att jobba, men det blev inte klart förrän strax innan 16 då jag slutade jobba för idag, så jag hade redan hunnit ställa om till fredags-mode. 

Så jag spenderade den såsom jag brukar spendera de flesta fredagar: idolmys och rödvin med Mikaela och Becka. Till skillnad från andra fredagar var jag inte ens trött idag och jag däckade inte ens på soffan...

Därför skulle jag hoppas att John Blund kommer på visit nu istället... Men så verkar inte vara fallet just idag. 

Så, härmed kallar jag på dig, John!
Du kan komma fram nu. 
Du är hjärtligt välkommen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0