*ynk ynk*

Jag låg vaken i stort sett
hela natten och hostade lungorna ur mig. Somnade efter 12 och vaknade varenda timme för att vid 4 slutligen vakna för gott.... Inte så supernice när man ska upp 5.15. Så jag fick gå emot alla mina principer och ringa och sjukanmäla mig. 

Hittills i mitt liv kan jag inte minnas en enda gång då jag sjukanmält mig utan att i princip vara nära gränsen till död. Det kan jag ju i och för sig nästan säga att jag var där vid 4-snåret så det kanske var berättigat att vara hemma trots allt...?

Hur som. Nu ligger jag i soffan med dimmig blick och har provat på alla dunderkurer jag kan komma på. Har all världens olika sorters halstabletter till att börja med. Har även gjort en rejäl kanna med te, innehållandes massvis med ingefärabitar och honung. Har svept hela kannan på en kvart och ska nog snart förbereda en till. Sitter för närvarande och suger på en stor bit ingefära. (tänker att det säkert är.bra för något...)



Då måtte jag väl bli frisk, inte sant!? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0