AcTiOnFyLlD gÅrDaG!¡!

På jobbet var det riktig action igår. 
Brandlarmet gick nämligen igång och alla trodde det var brandövning. Men då  ca hälften av OBH-skyrkan plötsligt helhjärtat sprang mot en bil och gasade iväg (ca hälften av OBH-styrkan extraknäcker även som brandmän. Reds. Anm.) förstod vi att det var på allvar. Snart kom mina extraknäckande kollegor i full brandmansmundering och vandrade filmskt in i byggnaden. Det var dock förmodligen bara städerskorna som spolat för varmt vatten i städskrubben... Men ändå!! AcTiOn!¡!¡!

Resten av dagen var nästan lika actionfylld pga stress och mycket att göra. 

När jag kom hem vid 17ish var jag därför av förklarlig anledning ganska trött. Unnade mig därför att kolla på True Blood hela kvällen. Eller hela och hela...? Jag gick och lade mig vid 21.. Heheeee, men fram tills dess iallafall!

Försov mig dock ändå lite smått i morse och kom några minuter för sent till upphämtningsplatsen... Oops

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0