SUUURA SLADD

Jag är gräsänka pga att Jocke är iväg och repar i några dagar. 
Upptäckte precis att hans extraladdare satt kvar i uttaget vid min säng och jag såg min chans och tänkte "ha haaaa, nu kan jag utnyttja dina elektronikattiraljer eftersom jag är för trött för att gå upp och hämta min egen laddare".

Det tjuvknepet fick jag bittert ångra!

När jag talade i nallen medan den laddade fick jag världens stöt i örat!!
Och jag har tidigare vid flertalet tillfällen även erfarit att den avger stötar då man råkar lägga sig på metalldelen... Not nice!

SUUURA, suura, lömska sladd!

Ska nog passa på att slänga den medan han är borta - mohahaha (lömskt, elakt skratt)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0