Vad jag hunnit med innan 6.00 idag,

• varit kärlekskrank och kämpat som en djur för att komma upp ut sängen där sötaste lilla Jocke fortfarande ligger och sussar. 
• lyckats komma upp. Halvt fryst ihjäl pga att inget element fungerar i min lägenhet. (Note to self. ring hyresvärden innan det är för sent 😵)
• snubblat över Jockes väska i hallen och famlat i luften för att likt en tyngdlös akrobatikkunnig katt rädda upp situationen och återigen landa på fötter.
• återupptäckt min supermysiga poncho. 

• visat prov på sann vimsighet genom att gå åt helt fel håll när jag kom ut på gatan. Om detta inte hänt hade jag kommit till Järntorget innan Martin och Johannes kom och hämtade upp mig. Men så blev dock inte fallet. Idag heller... 
/ irritationsobjekt i samåkningsgruppen


Vad har nu hunnit med hittills, mina vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0