Det bästa med att gå upp 05.30 varje vardag

• att det ofta är förvånansvärt bra musik på "Vaken i P3 och P4". Idag fick jag njuta av både Bo Kaspers och Queen. 























(Detta långa mellanrum indikerar att det endast finns en positiv sak med att gå upp 05.30 varje vardag....)


Det negativa med det är dock att jag inte hinner göra så många häpnadsväckande saker som medför att jag kan samla på mig potentiella blogganekdoter. Jag antar att ni inte är så hemskt intresserade av att läsa att: idag gick jag upp 05.30, åkte till jobbet 06.00, började jobba 07.00, Åt frukost 09,00, åt lunch 12.00, fikade 14.30, åkte hem 16.04, var hemma 17.00, slumrade till lite bredvid Jocke i soffan, kollade på skit på tv, sov?
För det är i stort sett det mina dagar fylls av för tillfället. 

Igår släpade vi i och för sig iväg oss till Pitchers och käkade burgare. Det är ju alltid något! 



Hare braaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0