Alla frossares dag och tecknat näsblod

Igår var det ju, icke alltför obekant, alla hjärtans dag. 
 
Jag var tills två dagar sedan inställd på att få fira denna dag i min ensamhet eftersom Jocke egentligen skulle repat. Men det blev inställt!!! - Wohooo!! Eller jag menar... Trääliiigt. Åh.. Neej, vad trist för honom....
 
Vi firade dagen med att ta kort på oss själva när vi pussades och samtidigt hålla upp en ask med hjärtformat godis över oss: 

Förutom detta frossade vi i mat och godsaker. 
 
Det hela började inte helt oväntat med frukost framför tvn. (Färskpressad juice!! mmmuummsss)
 
Sedan fikade vi på Wayes där jag drog i mig BÅDE en macka OCH en chokladboll och en chailatte. Oops...
 
Sedan blev det dags för middag. Vi tillagade då våra specialburgare med liquid smoke, BBQ och halloumi. Plus egengjorda pommes:


Jag slängde även ihop en pannacotta lite snabbt som vi avnjöt medan vi kollade på Melodifestivalen.
 
(Oj, jag vet inte var fokus är på denna bild?!)

Mellon var ju sådär lagom underhållande och som en bonus fick vi Magnus Carlssons låt på hjärnan för all evinnerlighet (eller iallafall ändå tills nu. För nu sitter Jocke och skriver på en ny låt och har sjungit och spelat samma strof minst 100 gånger den senaste timmen. Absolut inget illa menat. Det är ju roligt att min älskling känner inspiration och får bra idéer men man börjar faktiskt bli lite dum i huvudet efter en timme.... 
Känner mig som Stewie i skrivande stund:  

View on YouTube
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott

2015-02-15 @ 21:10:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0