Disträää

Vet inte om det beror på det faktum att jag inte lämnade lägenheten igår (och knappt heller soffan - oops) eller om jag bara var allmänt trött idag, men jag har varit så frrrruktansväärt disträ hela dagen. 

Glömde ta te på hela arbetsdagen. Tog första och sista koppen 16.30(!). (Brukar snitta åtminstone 4 en vanlig dag)

Glömde dessutom att låsa toadörren vid tre tillfällen... (Trippel-oops!) Till min stora tröst upptäckte dock ingen det innan jag själv gjorde... 

Skulle dessutom bjuda Alma på tacomiddag men köpte allting förutom tacokrydda, ehehe

Hade även en 10-timmars arbetsdag och det gjorde ju inte direkt saken bättre. 

/ Lena som nog gör bäst i att sova nu innan något mer kNaSiGt händer. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0