Frustration i dess renaste form

Det FINNS verkligen ingenting som är så irriterande som segt internet, alltså!
Jag kan inte ens kolla lägenhetsbyte (Buhu!) 


...och än mindre kan jag kolla på något jag vill kolla på, på tv. Därför kollar jag nu på "Familjen annorlunda" (...) och känner att min livmoder sluter sig mer och mer för att sedan slutligen aldrig mer vilja fungera. Hur pallar man så många barn?! Blir helt matt och trött i huvudet bara av att kolla på det. 

Dessutom blev jag precis varse att Jocke kommer jobba hela natten så att vi inte ens hinner sova ihop. Och imorgon åker jag till Göteborg och kommer inte hem förrän på söndag kväll. Det är hårt liv när man blir bortskämd med att hänga med den där guldpöjken dygnet runt i fem dagar i sträck. (BUUUHUU)

Släppte till och med nyss ett par tårar pga detta...

Men, det KAN tänkas bero på mixen av trötthet efter dagens gympass samt internet- och Jocke-abstinens... Men jag är inte helt hundra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0