God fortsättning, kamrater!

Nu, gott folk, har vi äntrat 2015. 
Det känns bra, tycker jag!
Med de människor jag har omkring mig och med stundande nya utmaningar kan det bli så mycket annat än just bra. 

Nyåret firades in hos Becka och Bo med delikat mat, gott sällskap och spel. 

Det var mysstämning på hög nivå:




Bjuder här även på svettiga blixt-bilder på vår trerättersmiddag:

Förrätt. Kantarellsoppa, pecorino-chips och vitlöksbröd

Huvudrätt. Potatisgratäng, baconlindad sparris, oxfilé, rödvinssås (och hemmagjord bea för de som gillar det)

Efterrätt. Vit och brun kladdkaka med hallonsås


Bosse satt, som den värd har var, på kortsidan av bordet och begrundande avundsjukt oss människor som smaskade i oss maten

Mikaela var lika rar som alltid:



Jocke och jag "spexade" som vanligt framför kameran...




Det var visst alla bilder jag hade att bjuda på.

Tack, alla inblandade för en supermysig kväll!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott nytt år på er! Såg ut som en riktig gourmetmiddag!

2015-01-04 @ 11:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0