OBH-avsked

Träffade mina två närmsta kära OBH-kollegor på Al Forno ikväll över en "go bit käk". Och det var såå trevligt. Vi hann ju aldrig riktigt säga adjö eftersom sista gången vi jobbade tillsammans alla tre var innan jul. Och då var ju allting total kaos orderväg så då hanns inget farväl med. 
Så nu pratade vi "gamla minnen" som vi ändå hunnit gemensamt hunnit skapa de nio senaste månaderna vi jobbat ihop.  Det var riktigt nice!

Förövrigt fick jag min egen dator idag på Skanova efter att ha suttit bredvid dessa tre första dagar. 
Så imorgon ska vi köra igång för fullt och jag har tusentals saker att sätta mig in i. Spännande, minst sagt!


Sorry mitt oengagerade inlägg men jag kom in i programmet "Lyckliga gatan" på 4an. 

MEN! Summa summarum vill jag nog säga att jag är så glad över den fina tid jag haft på OBH och ser fram emot den spännande och utmanande tid jag har framför mig på Skanova Support. 


Godkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0