SKJUT MÄÄÄÄÄ

Är helt snurrig i skallen efter dagens arbete pga att jag fick i uppgift att sammanställa MONSTERstatistik för månaden som varit. Plockade data från ca en miljard olika ställen och var helsvettig konstant och var tvungen att vara überkoncentread för att få med varenda liten rad från alla olika ställen. 

Gick sedan lågmält hemåt med den bittra vetskapen om att jag skulle tvätta hela kvällen. 

På vägen upp till mig fann jag även min lönespec i brevlådan där det visar sig att jag får det väldigt kärvt denna månad pga att jag enbart får lön för de fem dagar jag jobbade på OBH i januari... Ingen semesterersättning som jag förväntat mig verkar vara på ingång. GÖTT HÖRRNI. 

Skrapade därefter ihop tjugo ton tvätt (eller åtminstone 20 kg!! På riktigt!) och släpade ned det för alla mina trappor ned i källaren. Väl där hör jag till min stora förskräckelse det välbekanta ljudet av en arbetande tvättmaskin(!!!).

Blir oerhört frustrerad och börjar planera hur jag på ett artigt sätt ska kunna skälla ut min tvättidstjuvaktiga granne.
Tar en extra titt på bokningen och bekräftar för mig själv att jag bokat datum den 21 januari.... Hm...? Ahaa.... 21 januari menar du?  Men idag är det ju den 22a!!!!!! Skit ocksåååååå


Har inget annat val än att släpa upp allting till lägenheten igen och sedan slänga sig på soffan och hulkgråta. 

Nej okej. Så illa var det inte. Men jag hade nästan lust att brista ut i gråt för att ventilera lite.


Nu är jag istället arg så jag är rädd att det snart börjar pysa ur öronen. 



BRA DAG!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0