Tacka Gud för sysselsättning!!

Detta är dag tre hemma för Jocke och mig. Och vi klättrar på väggarna båda två. Är så sjukt rastlösa!!
Och som en liten extra prövning tog mitt hemmainternet slut i måndags (?!!? Visste inte ens att det kunde göra det)
Så vi kunde inte ens kolla på film eller serier. Yeeey. 
Men tillslut stod vi inte ut mer utan köpte till mer. 

Jag nyttjar den dock inte i nuläget utan ligger i soffan, old school och läser en bok. Eller ja. Just nu bloggar jag ju. Har svårt att hålla mig vaken när jag läser... Heheee 
Och Jocke sitter här bredvid och jobbar. Önskar jag också kunde jobba hemifrån. Känns sjukt ovärt att sitta hemma när jag nu känner sig frisk, men inte får gå till jobbet för att riskera att smitta de andra. 

Men imorgon (äntligen!!) får vi återvända till våra respektive arbetsplatser igen. Och det ska bli sååå skööönt. Är verkligen så glad över att ha ett jobb så man kan komma iväg ett tag och få lite miljöomväxling och variation i vardagen.  Skulle bli galen på riktigt om jag skulle tvingas sitta hemma fler dagar nu. 





Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att ni är bättre. Lycka till på jobbet imorgon!
Kram!

2015-01-28 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0