Quasimodo skryter om sitt kyrktorn

Blev idag tipsad om att mitt lilla enkla boningshus är med i Örebroar'n där läsarna tagit fram de finaste husen i Örebro.  

Äsch, det är väl inget märkvärdigt? Att min lilla hissgardin syns på bilden av Örebros finaste hus är väl inget att skryta med...?

Det är framför allt inte så stort att det kräver ett blogginlägg som dessutom är det första på flera veckor.. Neeej då!
 

Spännande dock att jag som bor I huset inte förstår vad de menar med bildtexten "Högst upp I huset finns en fantastisk lokal som Jussi Björnling sjöng I när han var ett litet barn".

Högst upp I huset bor ju jag!? Nog för att min lägenhet är lite småmysig, men adjektivet "fantastisk" är väl kanske är smärre överdrift...?
 
Kanske är det så jag så många gånger drömt!!! Att det finns en hemlig lönndörr från min lägenhet in till världens finaste salong fylld med dyrbara skatter. (I mina drömmar har det dock enbart handlat om att jag hittat en lönndörr till ett normalstort sovrum... men nu passar jag på att drömma större!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0