Mentala förberedelser inför bröllopet

Fick precis ett spontant infall att kolla på Prinsbröllopet på SVT-play (alltså prins Carl-Philip och Sofias) då jag inte sett det ännu. 

Tänkte att det kunde vara en vettig inspirationskälla. Tror vår budget är i linje med varandras och så vidare...

Tänkte även att det kunde vara bra att redan nu påbörja den mentala uppladdningen och stålsättningen inför min och Jockes stora dag. 

Det går sådär än så länge... Har redan nu, 8 minuter in i "programmet", blivit tårfylld en gång, snyftat en samt storbölar en. Första när jag såg kronprinsessan Victoria för första gå in i kyrkan (?), andra när hon torkade sina tårar när hon stod inne i kyrkan. Storbölet kom när Sofia skred in i sin vackra Ida Sjöstedt-klänning och Prins Carl-Philip såg henne. 

Om jag tjuter såhär mycket till ett gammalt klipp av dessa två, hur mycket kommer jag då inte tjuta till mitt eget bröllop?!

Börjar bli orolig på riktigt... 

Får nog stänga av TVn och googla sminktips liknande denna istället:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0