One small step for mankind, one giant leap for Lena

Jag har i veckor våndats, sömnlös legat och vridit mig i sängen, funderat och känt hopplöshetskänslor. 

Jag har varit på jakt efter den perfekta bröllopsklänningen och den mytomspunna känslan av att hitta "The One" som man aldrig vill ta av sig.

Denna känsla har uteblivit för mig trots att jag provat hela Närkes utbud av klänningar. 

Men så gav jag det en ny chans. 
Jag åkte, tillsammans med min ömma moder, tillbaka till Bröllopspalatset för att testa alla klänningar igen. 

Möttes i dörren av massvis med nyanlända klänningar från 2016 års kollektioner och en gnista av hopp tändes i mitt bröst. 

Jag provade och provade och plötsligt var den där - klänningen som jag inte ville ta av mig och som fick mig att le och fälla en tår på samma gång. 

Jag har alltså hittat min bröllopsklänning, kära läsare!
Den är nu betald (delvis), beställd och på väg till mig i sin fulla, underbara prakt! 


Jag har en känsla av att jag kommer sova som ett barn i natt, helt utan oro och tyngda axlar! 


IIIIIIH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0