Lena goes extreme couponing

Denna eftermiddag gjorde Jocke och jag stan på och köpte hemliga grejer till våra inbjudningskort. I förbifarten till Clas Ohlson slängde jag ett öga in på Hemtex och såg ett gyllene reabord (bokstavligt talat). 
- "Ååååh, massor av guld", sa jag likt en skata (fast de kanske bara gillar silver?) och drog med mig Jocke in. 

Där uppenbarade sig en hel hoper med guldiga ljusstakar framför oss. Jag lyfte på en för att se om reapriset var skäligt för en ekonomisk (läs snål) person som mig. 

Och det var det sannerligen!! 15 kronor styck kostade de, så jag packade på mig i stort sett samtliga och vaggade mot kassan. 

Där blippade kassabiträdet in en efter en och efter att ha scannat alla 18 ljusstakar betalade jag den helt överkomliga summan 189 kronor (Upptäckte nu när jag kollade kvittot att vi fått ytterligare rabatt. De kostade bara 10.50kr/styck!(!!!))

- "Du har nu sparat 1833 kronor!", sa kassabiträdet och jag utbrast exalterat:
- "hihii det är som att vi är med i Extreme couponing!!!" och kassabiträdet som tyckes förstå min referens höll glatt med. 


Så nu är jag övernaturligt lycklig. 
SIKKET KLIPP!!! 




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jäklar så billigt och vad fina!! 😃

2016-01-14 @ 20:50:47
Postat av: Anonym

Bra jobbat! Äpplet faller inte så långt från päronträdet. 😀

2016-01-15 @ 07:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0