Sweeet med pilkastning

Känner fortfarande lite som igår, men inte alls lika desperat. Det var nog bra att frilösa lite endorfiner såhär på kvällskvisten!
Gymmade i 2 timmar idag - var tvungen att kompensera för förra veckan då jag var alldeles för slö och omotiverad. Idag gick det dock lätt, delvis tack vare att jag hittade "pilkastarfunktionen" på roddmaskinen. Har ingen aning om hur länge jag satt där men jag kastade minst 500 pilar! Skrev upp poängen så jag kan tävla med mig själv på onsdag! Nördigt men kul!

Kom hem, käkade en underbar omelett med pepparsalami och upptäckte att det var Family Guy på 6an! Det där avsnittet när Brian ska vara med i någon slags agility-tävling, blir upprörd och drar ifrån familjen.
Hur som! I detta avsnitt är det den där lilla instickaren när tjejen frågar sin mamma om "freshness....down there". (har skrivit om det förr här)  Otroligt roligt fortfarande!


Nu ska jag fixa till min allmänna freshness och duscha!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, jag kollade också på det avsnittet! är sjukt kul med "freschness" reklamen.. jag och A såg ett avsitt av Saturday Night Live här om dagen och då kom citatet "When the situation down south makes him breathe through his mouth" appropå freschness...hhahah! :P

2010-10-13 @ 11:56:33
Postat av: Elin igen

pilkastning förresten?? hur kastar man pil från en roddmaskin? det låter som ungefär lika bra träning som att äta ägg ;)

2010-10-13 @ 11:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0